music

wtorek, 2 lutego 2016

If you think about me



Powiedz mi coś czego nie wiem. Na przykład powiedz jak bardzo mnie kochasz. Powiedz, że jestem tą jedyną. Jeśli to powiesz zostanę z tobą na zawsze. Powiedź mi coś miłego, a zobaczysz mój uśmiech. Powiedz, że mnie kochasz, a ja zostanę. Nie rozwijaj tej kłótni. Proszę. Mam dość tych bolesnych słów. Spójrz na mnie, ale bez pogardy. Pogarda boli.  Śmiejesz się ze mnie. Myślisz, że ja nie wiem. Wiem jednak więcej niż myślisz. Wiem, że to ty do mnie pisałeś. Poznałam twój charakter pisma.
Jeśli myślisz o mnie przed zaśnięciem, wiedz, że ja też o tobie myślę.



Od sześciu lat Hogwart to mój drugi dom. Nigdy nie sądziłam inaczej. 
Przyjaźnię się z Ginny Weasley i Luną Lovegood.
Może nas kojarzycie? Jesteśmy twórczyniamu gazetki Plotkarski Hogwart. 
Od jakiegoś czasu w szkole nie dzieję się nic ciekawego, głównie to wina Harrego Pottera. Nie myślcie, że go winię za to, że pokonał Czarnego Pana. Po prostu teraz nie mamy o czym pisać.
Przydałaby się jakaś wielka plotka. 
Już nawet mam pomysł. 
Co jeśli niebo zetknie się z piekłem? Tym razem będzie wybuch, będzie się działo.
Dziś jest trzeci lutego, do Walentynek mamy jeszcze trochę czasu.
Co gdyby tak przez przypadek wysłać list do największej szkolnej kujonki i podpisać pod tym tlenionego blondyna?
Slazarze, to genialny pomysł!
 Pssst! Tylko nie mówcie nic ani Ginny ani Lunie. Najlepiej  nikomu nie mówcie. 







Droga Granger,
Od siedmiu lat walczę z sobą, żeby w ten dzień do Ciebie napisać. Kończymy naszą przygodę w Hogwardzie, pozostała mi ostatnia szansa. Muszę przełamać ten mur nienawiści jaki między nami powstał przez te wszystkie lata. Ograniczę się do prostych słów.
Kocham Cię
I nawet jeśli nie będziesz wiedziała od kogo jest ten list, wiedz, że pod tą maską jaką na codzień zakładam chowa się zakochany chłopak.
 Na zawsze twój, M.


Drogi Malfoy'u,
Od siedmiu lat walczę z sobą, żeby w ten dzień do Ciebie napisać. Kończymy naszą przygodę w Hogwardzie, pozostała mi ostatnia szansa. Muszę przełamać ten mur nienawiści jaki między nami powstał przez te wszystkie lata. Ograniczę się do prostych słów.
Kocham Cię
I nawet jeśli nie będziesz wiedział od kogo jest ten list, wiedz, że pod tą maską jaką na codzień zakładam chowa się zakochana dziewczyna.
 Na zawsze twoja, G.



Chyba mi się wydaje, ale to brzmi trochę rzygam tęczą. Mam nadzieję, że Granger jest wystarczająco głupia i w to uwierzy. Mam nadzieję również, że zrozumie kim jest tajemniczy M. 
Malfoy też musi w to uwierzyć. 
Oby zbyt szybko nie zrozumieli czyja to sprawka.
Teraz muszę tylko zastanowić się jak podrzucę im ten liścik czternastego lutego.
Cholera, oby się nabrali.
Inczej nici z nowym wydaniem Plotkarskiego Hogwartu. 
Luna nie może wiecznie pisać o tych swoich wymyślonych zwierzakach.
Teraz to Granger i Malfoy będą główną atrakcją.

Czas na fazę pierwszą: Zaprzeczenie



2 komentarze:

  1. Genialne to jest!
    Plotkarski Hogwart - no nieźle, nieźle xd
    Masz ciekawy pomysł. Jeszcze nie spotkałam się z czymś takim.
    Jestem bardzo ciekawa, czy Hermiona uwierzy i czy rozszyfruje tajemniczego M.
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam
    Druella
    http://druellaopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Plotkarski Hogwart? Fajny pomysł!
    Jestem ciekawa kim jest ta dziewczyna i czy Hermiona rzeczywiście uwierzy :D
    Pozdrawiam
    Arabella
    szkarlatna-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń